23 november 2012

Foto's verwijderen

Beste papa's en mama's,

Juf Elke heeft een probleempje met haar blog.
Ik krijg er geen nieuwe foto's meer bij.
Mijn capaciteit is opgebruikt.
Zondagochtend  haal ik alle foto's van de blog, om dan maandag weer nieuwe foto's erop te zetten.
Ik wilde jullie wel even de tijd geven om de leuke foto's van jullie kids op te slaan op jullie computer.
Daarom pas zondagochtend.

Ik zal jullie even een update geven over de laatste twee dagen.
Want ik was zo aan het sukkelen met de blog dat ik daar nog geen tijd voor gehad heb.
Donderdag ochtend we een leuk boekje gelezen van over de Sint ( lieve sinterklaas van Kathleen Amant)
Daarna hebben we nog eens geoefend voor het grootouderfeest.
Amai wat kunnen die kids dansen..Super schattig!!
We hebben ook onze knipvaardigheden geoefend.. Knippen van stroken blauw en groen. Om vervolgens te plakken op een zwarte pieten muts. In de namiddag was het poppenkast.
Vrijdag ochtend zijn we gestart met een sinterklaaspuzzel in de kring.
Daarna zijn we begonnen aan een mijter voor onze kleine hulp sinterklaasjes. We hebben de mijter niet geschilderd met gewone verfpenselen.... nee nee.. we hebben geschilderd met wortels.
Het is eens iets anders hé. De kids vonden het grappig.
Vanmiddag gaan we verder werken aan onze mijter.

Zo nu weet u een beetje wat wij zoal uitspoken in de Nellie klas.
Sorry voor het ongemak van de foto's


Groetjes Nellie en Juf Elke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten