17 december 2013

Papa's en mama's


Vandaag heb ik al aan een paar kids de nieuwjaarsbrieven en kerstcadeautjes meegegeven.

Kom er gerust in de loop van de week om in ons klasje.
Het is nogal breekbaar. :)
U zult zien dat het niet bij iedereen hetzelfde is. En dit tot mijn grote spijt. :(
Na een weekje werken rond onze nieuwjaarsbrief en kerstcadeautjes kwam ik vanmorgen op school, en wat zag ik??? De schudpotjes waar we hard aan hadden gewerkt (vingerverven en stempelen enz.) waren kapot!!!
Ik kan jullie wel vertellen dat de juf een beetje droevig was.
Als juf wil je ook iets leuk afgeven dus ik moest even improviseren.
Daarom hebben de kids waar het schudpotje kapot van is een windlichtje gekregen.
Om opnieuw te beginnen had de juf jammergenoeg geen tijd. Morgen komen er drie nieuwe kids kijken in ons klasje die na de vakantie gaan starten. (Lucas, Declan en Iliana)
Donderdagmorgen gaan we lekkere kerstbomen maken (ijshoorntje versieren met slagroom en m&m's) om van de smullen tijdens ons kerstfeestje 's middags. Vrijdag turnen. Dus helaas een tijdsgebrek.
De nieuwjaarsbrieven zijn gelukkig wel goed gelukt. Sorry sorry. De kids zullen het misschien zelf ook wel vernoemen.


De nieuwjaarsbrieven zijn al heel goed geoefend in de Nellie klas.

Maar tot nieuwjaar is het nog lang.
Daarom hierbij de tekst zodat jullie thuis nog eens kunnen oefenen.
Ik begin meestal met de zin en dan pikken de peuters in. De eerste kleuter kan meestal al zelf een heel stuk.

Lieve papa en mama ( of peter of meter enz.)


Handjes omhoog,

handjes omlaag.
Handjes die zwaaien.
Handjes met kusjes.
Handjes bij elkaar.
GELUKKIG NIEUWJAAR


Een dikke zoen van je kapoen .......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten